پله گرد بتنی

طراحی و اجرای انواع پله گرد بتنی (دلیجان) 09184359008

پله گرد بتنی

۶ بازديد ۱ ۰ ۰ نظر
پله های دایره ای و پله های مارپیچ بتنی


در ابتدا لازم می دانم برخی از نام ها یا لقب هایی که تحت نام پله به کار رفته اند را توضیح دهم. به عنوان راه پله مارپیچ سنگی، نام اصلی آن یک راه پله بتنی گرد است که از هر طرف با سنگ پوشانده شده است. پلکان دو طبقه همان چیزی است که ما به آن پله می گوییم. ته پله ها را با سنگ های کوچک و با چیدن سنگ ها درست می کنیم. با یکدیگر. از این نوع پله ها برای ایجاد فضایی سنتی با تکه های سنگ خرد شده استفاده می شود. و بیش از 1.5 متر ارتفاع، این طرح راه پله سنگی دو طبقه بی معنی است. زیرا با اجرای آن کل فضای زیر پله ها را سنگ اشغال می کند.
و اغلب برای نمای ستون جلوی رستوران و مکان های تفریحی دیگر استفاده می شود، اکنون از پله های گرد و پله های مارپیچ بتنی می رویم، ساخت اصلی رول شاسی تیر این راه پله است که. نورد با بهترین دستگاه نورد از گروه نوربخش کاری انجام می دهد و درست است که تیر نورد ما به دل کار می رود و با بتن پوشانده می شود اما اگر زاویه تمام طول مسیر یکسان باشد. ، کار برای تیم های دیگر آسان تر خواهد بود، نیازی به استفاده از ملات یا بتن بیشتر برای دستیابی نیست.

مزایای پله های مارپیچ بتنی

راه پله مارپیچ بتنی دارای فن می باشد و دلیل استفاده از فن های آن این است که سازه بدون لرزش است و دلیل عدم لرزش پلکان بتنی دایره ای به دلیل وزن زیاد آن است.

معایب پله های بتنی دایره ای:

وزن یک راه پله بتنی بد در نظر گرفته می شود زیرا وزن آن برای ارتفاع 3 متری حدود 1 تن است، بنابراین اگر ویلای شما یک خانه سه طبقه است، 3 تن به وزن ساختمان اضافه می کنید که این بد محسوب می شود. امروز در ساخت و ساز باشه

نحوه ساخت پله های پیچ بتنی:

برای ساخت پله های استیل ضد زنگ و پله های مارپیچ بتنی اولین طراحی و نقشه کشی باید توسط گروه ساختمانی انجام شود که پس از اتمام طراحی پله مارپیچ بتنی دقیقا طبق نقشه مخصوص تیر مورد نظر را در زیر نورد قرار می دهیم. پس از اتمام فرآیند نورد توسط دستگاه، نوبت به اتصال تیر رول نشده می رسد. ابتدا در یک زاویه به هم متصل می شوند که شعاع بیرونی است که زاویه آن با شعاع داخلی متفاوت است. هر کدام مثلا در ارتفاع 3 متری به هم وصل شده اند.. در قطر بیرونی راه پله دایره ای به تیر آهنی 10 متری نیاز داریم. و برای رول کردن باید هر تیر آهن را به قسمت های 3 متری تقسیم کنیم. چون بیشتر از سه متر است زیر دستگاه نورد نمی رود.

بنابراین اکنون باید 3 مقطع از یک تیر 3 متری را در یک پلکان مارپیچ بتنی با قطر زیاد به هم وصل کنیم. فقط 5 متر بعد از نورد باید به هم وصل شوند حالا باید این دو قسمت خارجی و داخلی تیر فولادی را به هم وصل کنیم. کنار راه پله گرد حالا باید همه چیز را بپزیم. طراحی تکمیل شده است. نوربخش او را به محل ساخت و ساز برد و آنجا گذاشت. اکنون کار به پایان رسیده است. و گروه های دیگر مانند سیمان خوب، عمران و سنگ باید به کار خود ادامه دهند تا کار به پایان برسد.

پله های بتنی گرد مدرن:

اکثر سازندگان راه پله مارپیچ فلزی جدید می گویند که اگر زیبایی محصول برای شما مهم نیست، می توانید از پله های مارپیچ بتنی استفاده کنید.
باید از قیمت آهن یا تیرآهن استفاده کنید. بالابر را در وزن کل ضرب کنید و عدد بدست می آید. سازنده، سازنده قاب تیرچه ای است که برای هر طبقه 5000000 تومان قیمت دارد. و شما باید هزینه های دیگری مانند بتن را اضافه کنید. ، سنگ و هزینه سنگ تراشی. تعداد کل است قیمت راه پله گرد و راه پله مارپیچ بتنی. حالا شما بپرسید وزن آهن مورد استفاده چقدر است؟ در زیر به آن اشاره خواهم کرد.

وزن نردبان زنجیری برای یک طبقه چقدر است؟

وزن تیر آهن 500 کیلوگرم است. اکنون 50 کیلوگرم کمتر یا بیشتر بسته به عرض و قطر دایره پله های مدور.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در ناجی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.